Contact Center

W ramach Contact Center (Call Center) MNI proponuje obsługę akcji marketingowych, w szczególności telemarketingowych. Dysponujemy pełnym pakietem narzędzi służących do zainicjowania i rozwoju kontaktu z klientem:
  • telefon
  • e-mail
  • SMS
  • fax
  • przesyłka pocztowa
Zakres usług Contact Center:
  • obsługa infolinii i telefonicznych centrów obsługi klienta
  • kampanie informacyjne
  • badania rynkowe i sondaże
  • telefoniczna sprzedaż produktów
  • umawianie spotkań z przedstawicielami firm
  • weryfikacja i tworzenie baz danych
  • pomoc przy tworzeniu kampanii marketingu bezpośredniego
  • inne projekty zintegrowane
  • windykacje należności
Zasoby Call Center:
  • Ponad 100 stanowisk operatorskich z możliwością dalszej rozbudowy w dwóch lokalizacjach - w Warszawie oraz na Podlasiu w miejscowości Szepietowo. Liczba operatorów jest dostosowywana do wielkości projektu, a także ruchu telefonicznego w poszczególnych godzinach.
  • Oprogramowanie:
  1. Alcatel Omnivista
  2. CTI Alcatel wraz z oprogromowaniem dostarczonym przez Nextira One
  3. Centrala telefoniczna Alcatel Enterprise
  • Punkty styku z sieciami operatorów telefonicznych TPSA, NETIA, ERA GSM, PLUS GSM, PTK CENTERTEL (stałe łącze 30 kanałowe),
  • Platforma CTI wyposażona jest w aplikacje do rozpoznawania mowy, umożliwia dynamiczne wykorzystywanie wcześniej przygotowanych materiałów w formie automatycznej w trakcie połączeń na żywo realizowanych przez telemarketerów.

Posiadana platforma multimedialna pozwala na integrację usług telemarketingowych z wykorzystaniem takich narzędzi i kanałów komunikacji jak SMS, Internet oraz telewizja interaktywna.

Kontakt:

email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
tel. +48 22 523 23 00
fax +48 22 627 09 14

 

Dla kandydatów do pracy
Spółka notowana na GPW